joi, 2 ianuarie 2014

Let it be

         Asta e colecţia anului 2013, mai mult sau mai puţin; e dificil să ţin cărţile împreună când ele vor să zboare, sau măcar să sară. 110 cm după ultimele calcule. Nu ştiu dacă anul ăsta mai ajung pînă aici, în general nu ştiu unde ajung aşa că nu are rost să mă hazardez.
     

Hai, la mulţi ani şi Chestionarul lui Proust:
 1. Principala mea trăsătură:
Onestitatea.
2. Calitatea pe care vreau s-o întalnesc la un bărbat:
Simtul umorului.
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie:
Naturaleţea.
4.Ce pretuiesc cel mai mult  la prietenii mei:
Susţinerea de orice fel
5. Principalul meu defect:
Frica.

















 6.Îndeletnicirea mea preferată:
 Să citesc şi să salvez porci  
                   













 7. Fericirea pe care mi-o visez:                                
  Să o cuceresc                                
  8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:
  Lipsa oxigenului
  9. Locul unde aş vrea să trăiesc:
  nu ştiu ce să răspund
 10. Culoarea mea preferată:
 Roşu+negru
 11. Floarea care-mi place:
 Florile de cîmp. Pe cîmp.











 12.Pasărea mea preferată:
 Găina incălţată

                                               
                                                                             










13. Prozatorii mei preferaţi:
Matei Vişniec, Vladimir Sorokin, Mika Waltari, Jose Saramago, G.G.Marquez, Salinger
14.Poeţii mei preferaţi:
Iulian Tănase
15. Eroii mei preferaţi din literatură:
Jacquemort (Smulgătorul de inimi, Vian), Kaptah (Egipteanul, Waltari), Isus (Evanghelia dupa Isus, Saramago), Holden (De veghe în lanul de secară, Salinger), Adam Trask(La răsărit de eden, Steinbeck), Remi (Singur pe lume, Malot),
16. Eroinele mele preferate din literatură:
Cloe (Spuma Zilelor, Vian), Maitreyi (Maitreyi, Eliade), Mirona (Cartea Mironei, Cella Serghi), Jane Eyre (Jane Eyre, Charlote Bronte), Lorelei a lui Teodoreanu, Tess dUberville de Thomas Hardy
17. Compozitorii mei preferaţi:
nu stiu
18.Pictorii mei preferaţi:
Bruegel, suprarealiştii
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală:
DudU (sper că e eroauă)
20. Ce urăsc cel mai mult:
 amestecul de violenţă+prostie
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere:
Un dram de minte
22. Cum aş vrea să mor:
Pe-un cîmp de mohor (lalalaaa, trebuia să fiu poetic?)
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
greşelile de exprimare a celor ce învaţă o limbă străină
24 Deviza mea:
 ________________|

^%^*&*(*)*()$$@#@#%@##@!

2 comentarii:

©Lunch with a PlutoKid spunea...

:)) hai ca nici Proust n-a raspuns atat de haios! :P
P.S: imi place "eROaUA" mentionata;))
P.S.1: let the book-competition start!

Copacean Constantin spunea...

pace, chill, contemplare, liniste, dragoste si mediatie iti doresc!

Powered By Blogger